pátek 12. června 2015

Johnson's Baby koupel 2v1 bublinky a gel


K veliké radosti mých dětí, jsme dostali od FEEDO.cz k testování pěnu do koupele a sprchový gel v jednom, od Johnson´s and Johnson´s
Abych hodnocení dovedla k dokonalosti, vyzkoušela jsem jej i na sobě a předpokládám, že rád otestuje i manžel. Bublinky jsou totiž bezva. A kdo si hraje, nezlobí :-)...
Pěna je v krásném jemně oranžovém balení po 500 ml, vršek se lehce otevírá. Když jsme pěnu nalévali do vany, linula se koupelnou velmi příjemná, něžná, svěží vůně připomínající mandarinku. K dosažení bohaté bublinkové koupele stačí nalít malé množství. Bublinky se vytvoří záhy, jsou bohaté, voňavé a vydrží opravdu dlouho!
Potěšilo mě, že výrobky Johnson´s mají na etiketě symbol "no more tears" (už nikdy žádné slzy), a že opravdu funguje. Děti se ve vodě samozřejmě cachtají a dovádí a nejednou se pěna dostane do očí. V tomto případě ovšem očička nedráždí a neštípe a veselé dovádění pokračuje dál. Otestovala jsem i na svých očích :-D. 
Děti se radovaly z bublinek dlouho, pěna byla stále bohatá a krémová. Bublinkami jsme je po dostatečném vydovádění i omyli a opláchli vodou. Měla jsem mírné obavy, aby jejich citlivá pokožka nebyla po delší dobře strávené v pěně vysušená, ale zbytečně. Pokožku měly děti hladkou a jemnou. Údaj, jenž doporučuje Johnson's Baby koupel 2v1 bublinky a gel na každodenní použití je tedy faktem. Děti jsou spokojené, čisté a voňavé :-).
Já jsem tento výrobek otestovala coby sprchový gel. Na těle bohatě pěnil a celou mě zahalil do své lehké vůně. Kůže po sprchování nebyla napnutá a vysušená a jemně voněla. Johnson's Baby koupel 2v1 bublinky a gel jsme si zamilovali. Vyzkoušejte jej taky! Koupíte zde.






Žádné komentáře:

Okomentovat